باز هم باخت الغرافه با بازی مجیدی

باز هم باخت الغرافه با بازی مجیدی




 

 


باز هم باخت الغرافه با بازی مجیدی


تاریخ : یکشنبه ،
16 بهمن 1390

تيم فوتبال الغرافه از هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ ستارگان قطر مقابل لخويا شکست خورد.


پرونده هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شب گذشته با برگزاری دو دیدار و شکست خانگی 2 بر صفر الغرافه مقابل لخویا بسته شد.

در نخستین دیدار شب گذشته تیم فوتبال الغرافه، قهرمان 3 دوره پیاپی لیگ ستارگان در سال‌های 2007 تا 2009 و حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که این روزها حال و روز خوبی ندارد مقابل لخویایی به میدان رفت که در دو فصل اخیر لیگ قطر خود را به عنوان یک پدیده مطرح کرده است.

الغرافه که فصل گذشته توسط لخویا نوار قهرمانی‌هایش پاره شده بود در دیداری حیثیتی و در خانه مقابل این تیم به میدان رفت و از سوی دیگر لخویا با توجه به تساوی السد در هفته پانزدهم برای بازپس گیری صدرجدول این مسابقه را آغاز کرد.

شاگردان برونو متسو که به تازگی زی‌روبرتو را از جمع خود جدا شده می‌دیدند در این مسابقه هم از فرهاد مجیدی، کاپیتان نیم فصل اول استقلال استفاده کردند اما نوار گل نزدن‌های مجیدی همراه با الغرافه با شکستی دیگر برای این تیم همراه شد تا زرد و آبی‌پوشان همراه با بازیکن ایرانی خود از 6 مسابقه تنها 5 امتیاز کسب کرده باشند.

در این مسابقه عثمان اساس و ابراهیم الغانم از الغرافه اخراج شدند و فرهاد مجیدی باز هم یکی دو فرصت مسلم گلزنی را برای تیمش از دست داد.

لخویا با این پیروزی با 31 امتیاز مجددا صدرنشین شد و الغرافه با 16 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار شب گذشته الوکره در خانه القطر 2 بر یک به برتری رسید.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل